zondag 3 november 2013

Etsy Wishlist

Etsy.com probeer ik eerlijk gezegd te vermijden. Ik word hebberig van de website en zie altijd wel een aantal items die ik wil kopen. Af en toe lukt het me niet om deze website te vermijden en zit ik er een aantal uren op rond te snuffelen. Zo ging het deze keer ook. Het is me gelukt om niks te kopen, maar ik heb wel een aantal items gevonden die ik graag zou willen hebben.

Love this laptop sleeve
Super gaaf kookstandaard voor een tablet
Ik draag bijna nooit een ring, maar deze vind ik wel super mooi.
Cat Paperclip Bookmark!
Een mooie, maar dure rugzak

5 opmerkingen:

  1. Wauw die tas vind ik mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die feather ring! <3 Ik moet me inhouden hihi. Ik snuffel eigenlijk nooit op Etsy, misschien maar goed ook als ik al die mooie dingen zie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, ik vind ze allemal mooi! Supermooie laptopsleeve!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele leuke dingen allemaal en die laptopsleeve
    is heel erg gaaf!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen