vrijdag 1 november 2013

Movies Oktober


The Heat / The Great Gatsby / Pacific Rim / The Internship / Up in the Air / Man of Steel / Gangster Squad / White House Down / R.I.P.D / Despicable Me 2 / Europa Report / Turbo

Als ik alleen maar drukte om me heen heb vind ik het heerlijk om een film op te zetten en even te verdwijnen in de film. Deze maand was zo'n maand. Ik heb van iedere film daardoor wel genoten. The Great Gatsby, Pacific Rim, Up in the Air en Despicable Me 2 zijn de favorieten van deze maand.

Europa Report heeft ook een goeie indruk achter gelaten, dit voornamelijk omdat het op veel feiten is gebaseerd. Zeker gaan kijken als je de ruimte een interessant onderwerp vind.

2 opmerkingen:

  1. ken Europa Report niet, ga even kijken waar het over gaat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh nice ik ken heel veel niet eens, bad bad movielover! Anyway, thanks for sharing! En lekker he een filmpje opzetten!

    BeantwoordenVerwijderen