zaterdag 28 september 2013

Een poging wandklimmen

Een tijdje was ik erg benieuwd wat ik hiervan vond. Vroeger heb ik het een keer geprobeerd. Ik kwam nog geen twee voeten van de grond en ik vond het super eng. Daarna heb ik het nooit meer uitgeprobeerd. In het begin van mijn blog heb ik hier gemeld dat ik het weer een keer zou willen proberen. Dit heb ik afgelopen week dan ook gedaan. Samen met een vriendin heb ik het uitgeprobeerd.

De foto hieronder verteld al wel dat ik beide voeten van de grond heb gekregen. Ik vond het erg spannend en stiekem vond ik het ook een klein beetje eng. Ik kwam hoger dan ik had verwacht. Het was erg leuk om een keer uit te proberen. Het is voor herhaling vatbaar. Alleen wel pas over een jaar! Genoeg geklommen voor een heel jaar.

Heb jij ooit wand geklommen?


9 opmerkingen:

  1. Gaaf! Ik heb het ooit ook wel eens gedaan maar weet niet meer hoever ik ben gekomen.. Ik gok niet zo ver haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kwam ook niet zo ontzettend ver, hoe hoger ik kwam hoe moeilijker ik het vond!

      Verwijderen
  2. Super gaaf ik wil het ook nog eens gaan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed, bikkel! Ik heb het nog nooit geprobeerd. Denk eerlijk gezegd ook niet dat ik heel ver kom haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof! Er was een klimwand op mijn middelbare school, dus daar heb ik het een paar keer gedaan. Ik vond het wel leuk, maar niet heel bijzonder ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klimmen is mijn hobby. Ik heb een cursus gevolgd en heb nu mijn 'klimbewijs', elke keer weer zo lekker om van boven naar beneden te kijken. Leuk dat je het weer een keer gedaan hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Gaaf dat je voor je klimbewijs bent gegaan! Ik vond het erg leuk om naar beneden te gaan als je boven was!

      Verwijderen
  6. Super stoer! Ik ben een beetje een bangeschijter, weer niet of het iets voor mij zou zijn ;) Doe je ook mee aan mijn verjaardags winactie van de Sara Happ Lip scrub?

    Liefs,

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou super stoer dat je het toch hebt geprobeerd als je het eng vindt! Ik doe zelf "via ferrata" (ja, zo heet het echt haha..) tijdens de zomervakantie in Zuid-Frankrijk. Dat is ook wandklimmen, maar dan aan 'echte' wanden heeeel hoog. En op de een of andere manier vind ik dat een stuk minder eng als dat ik een klimhal ergens zou hangen ;) Moet je maar eens googlen je hebt echt prachtig uitzicht dan!

    BeantwoordenVerwijderen