maandag 30 september 2013

Zombie Run Nederland!

Vele bloggers zijn begonnen met hardlopen. Het is een trend waar ik graag aan mee zou willen doen. Het is gezond, goed voor de conditie, makkelijk in te plannen en het is goedkoop. Helaas is mijn motivatie niet hoog genoeg om ook echt te gaan beginnen met hardlopen.

Nu komt hier vanaf december misschien verandering. Tijd geleden had ik een blogpost geschreven over een zombie run. Mijn eerste gedachtens waren dat ik zelf ook met een zombie run wil mee rennen. Tijd later spookte het nog steeds door mijn hoofd en ben ik gaan googlen naar een zombie run in Nederland. Ik heb geluk! Er word gewerkt aan een eerste nederlandse zombie run. Het is allemaal nog niet zeker, omdat het een crowdfunding project is. Als ze op 1 december 100.00 euro hebben binnen gehaald, gaat de run door met een geheel festival er omheen. Voor meer informatie kan je terecht op http://runforyourlives.nl/

Gaat het festival door dan ga ik ook beginnen met hardlopen. Vijf kilometer hardlopen, met allemaal opstakels en zombies die achter je aan rennen. Ja, hierdoor krijg ik veel motivatie!

Kijk mee met een promo filmpje van een zombie run in de VS.



Wie doet er met mij mee?

8 opmerkingen:

  1. dit lijkt me zo gaaf. Ik heb wel eens een zombie walk gezien , maar dat is natuurlijk niks vergeleken met dit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Maaike, ik heb je genomineerd voor de Capture the Colour Challenge, je vind 'm op mijn blog :) Ik kon niet vinden of je een twitter account hebt, vandaar even zo.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt, ik heb geen twitter account. Wat leuk dat je me hebt genomineerd! Dankjewel! Ik ga er snel mee bezig!

      Verwijderen
  3. Oh my dat ziet der wel gaaf uit zeg haha! Daar voor zou ik ook wel gaan trainen om 5 km te kunnen rennen hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er gaaf uit! Ik had van het hele concept nog nooit gehoord, maar absoluut dat ik hieraan mee wil doen als het doorgaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhhh wat geweldig zeg! Dat lijkt me echt heel tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ziet er echt supervet uit! Ik ren nu ook, maar 5 km rennen-rennen op het tempo als in de filmpjes zou ik denk never volhouden haha!

    BeantwoordenVerwijderen