vrijdag 30 augustus 2013

Liebster Award

Ik heb de Liebster Award gekregen van Saltwater Siren. Wat een leuke verassing! Dankjewel!

De Liebster Award zorgt ervoor dat beginnende bloggers wat meer aandacht krijgen. Nu ik deze award heb gekregen is het de bedoeling dat ik de award doorgeef aan 11 andere bloggers en 11 vragen verzin die zij moeten beantwoorden. Ik heb ook 11 vragen gekregen om te beantwoorden.

1. Met welke vijf woorden zou je jezelf omschrijven?
Eerlijk, nieuwsgierig, dromer, leergierig en doelgericht

2. Heb je tatoeages of zou je er één willen?
Nee en nee. Ik vind tatoeages bij sommige mensen ontzettend mooi staan, maar ik vind het bij mezelf niet passen. Daarnaast vind ik ieder jaar weer iets anders leuk.

3. Welke taal zou je graag willen beheersen?
Heeel veel! Ik ben ontzettend slecht in taal, maar zou mezelf in meerdere landen verstaanbaar willen maken. Op dit moment zou ik graag Spaans en Duits willen spreken.

4. Wat is je favoriete genre boeken?
Ik ben niet een grote lezer. Ik lees vaak boeken die op dat moment 'in' zijn, zoals de vijf tinten serie, de Harry Potter boeken en Dan Brown met zijn boeken. Zelf koop ik liever boeken waar ik iets van kan leren. Zoals boeken over psychologie, webdesign of reizen

5. Wat is je favoriete stad in Europa?
Budapest en als ik naar kleinere steden kijk is het Biarritz of Regensburg.

6. Wat wilde je worden toen je op de basisschool zat?
Ik wilde hetzelfde gaan doen als mijn moeder. Ik wilde een serveerster en een mama zijn.

7. Wat zou je kopen als je nu €100,- op straat zou vinden?
Ik zou niks kopen. Ik heb een spaarpot met mijn vriend. Deze spaarpot is voor een weekendje weg. Daar zou ik de 100 euro in doen.

8. Als je mee mocht doen aan een televisieprogramma, welk programma zou je dan kiezen?
3 op reis!

9. Als je voor de rest van je leven schoenen uit één winkel of van één merk moest dragen, welke winkel of welk merk zou je dan kiezen?
Eerste instantie zou ik direct Vans kiezen, maar omdat ik liever niet altijd sneakers draag zeg ik: Invito. Zit altijd wel leuke schoenen tussen en heeft veel verschillende soorten schoenen.

10. Hoe ben je op de naam van je blog gekomen?
In Despicable Me heb je de scene waar het kleine meisje opeens schreeuwt: "IT'S SO FLUFFY, I'M GONNA DIE! Dat was inspiratie voor mijn blognaam. Ik wilde iets anders, maar het moest wel bij mij passen en opvallend zijn. Ik ben er wel blij mee.

11. Wat weten maar heel weinig mensen van jou?
 Dat ik blog! Ik vind het nog raar om dit te vertellen aan vrienden, familie en bekenden.

Nu is het de bedoeling dat ik 11 blogs ga kiezen waaraan ik de Liebster Award wil uitdelen. Nu weet ik dat deze tag al langer rond gaat en sommige bloggers hem al lang hebben ingevuld. Daarom hier gewoon een lijstje met mijn favoriete blogs op dit moment!

Bohemian Dreams, Paper Boats, Style Spy, Four oh Seven, What about her en De Andere Wereld. Als laatste geef ik hem gewoon weer terug aan Saltwater Siren, want je staat tussen mijn favorieten!

Voor diegene die de vragen toch willen invullen:
1. Ben je tevreden met je naam? 2. Wat was je laatste droom die je hebt onthouden? 3. Wil je later kinderen krijgen? 4. Wat is je favoriete muzieknummer op dit moment? 5. Wat weten maar heel weinig mensen van jou? 6. Wat is je favoriete vervoersmiddel? 7. Koffie of Thee? 8. Kat of hond? 9. Aan welk huishoudelijke klus heb je echt een hekel? 10. Je krijgt 100 euro om aan een goed doel te geven, welk goed doel krijgt jou geld? 11. Je bent in Afrika en staat oog in oog met een leeuw. Hij wil je aanvallen, wat ga je doen?

De gekozen bloggers mogen de vragen ook wel hieronder beantwoorden, ben nu wel nieuwsgierig!

7 opmerkingen:

  1. De liebster award vind ik super leuk, zo ontdek je weer nieuwe blogs! Ik lees toevallig ook liever boeken waar ik iets van kan leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhhh wat lief! Om de één of andere reden kreeg ik hem deze week vier keer, waar ik natuurlijk heel dankbaar voor ben (dankjewel!) maar geen tijd heb om hem te plaatsen binnenkort. Vind het wel superlief!
    Ik wil natuurlijk wel hier antwoord geven! :)

    Voor diegene die de vragen toch willen invullen:
    1. Ben je tevreden met je naam?
    Ja, nooit problemen mee gehad!

    2. Wat was je laatste droom die je hebt onthouden?
    Ik droom altijd heel naar, nare trauma's. Ik onthoud ook altijd alles en slaap hier heel slecht door, stom he?

    3. Wil je later kinderen krijgen?
    Absoluut. Niet eens zoveel 'later', ik ben alweer 25. Dus wie weet, maar eerst nog even reizen en met z'n tweetjes genieten!

    4. Wat is je favoriete muzieknummer op dit moment?
    Daughter - Youth

    5. Wat weten maar heel weinig mensen van jou?
    Hmmm. Vroeger had ik heel erg heimwee? Zou je niet zeggen met m'n reizen en in het buitenland wonen. En ik was topsportster in turnen, maar blessure gooide roet in het eten.


    6. Wat is je favoriete vervoersmiddel?
    Een boot en de fiets!


    7. Koffie of Thee?
    Thee! Ik hou niet zo van koffie.

    8. Kat of hond?
    Kat! Ik heb er twee en ben helemaal verliefd.

    9. Aan welk huishoudelijke klus heb je echt een hekel?
    Boven stofzuigen, omdat ik die zware stofzuiger dan helemaal naar boven moet tillen, haha.

    10. Je krijgt 100 euro om aan een goed doel te geven, welk goed doel krijgt jou geld?
    Harris House in Zuid Afrika.

    11. Je bent in Afrika en staat oog in oog met een leeuw. Hij wil je aanvallen, wat ga je doen?
    Haha, been there, done that! Alleen wilde 'ie gelukkig niet aanvallen. Rustig blijven en ergens op of in klimmen, dan 'zien' ze je niet meer (dan zien ze een geheel).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor het invullen. Leuk feitje dat je ergens op of in moet klimmen bij een leeuw! Dat wist ik niet.

      Verwijderen
  3. Heel leuk om te lezen! Ik herken trouwens best veel van mezelf in je antwoorden, haha. En bedankt dat ik 'm weer terugkrijg ;). Ik ga 'm denk ik niet nog een keer op mijn blog zetten, dus ik beantwoord je vragen hier wel even!

    1. Ben je tevreden met je naam?
    Ja, best wel eigenlijk! Hij is natuurlijk best apart en levert nogal eens problemen op, maar ik vind 'm wel bij mezelf passen. Fabiënne vind ik niet mooi door de harde klank van de eerste 'e', dus ik ben blij dat dat het niet is geworden ;).

    2. Wat was je laatste droom die je hebt onthouden?
    Van de week droomde ik dat een vriendin de volgende dag niet mee uit eten zou gaan omdat ze buikpijn had en dat gebeurde vervolgens echt, dus dat was best freaky!

    3. Wil je later kinderen krijgen?
    Ik denk het wel! Moet er nu nog niet aan denken, maar dat komt vast wel een keer.

    4. Wat is je favoriete muzieknummer op dit moment?
    Ik ben op dit moment een beetje verslaafd aan Mind Eraser van The Black Keys.

    5. Wat weten maar heel weinig mensen van jou?
    Dat ik linkshandig ben? Of eigenlijk tweehandig, haha.

    6. Wat is je favoriete vervoersmiddel?
    Ik denk het vliegtuig, ook al vind ik het stiekem best spannend omdat ik één keer hele erge turbulentie heb meegemaakt.

    7. Koffie of Thee?
    Thee! Ik kan niet zo goed tegen koffie.

    8. Kat of hond?
    Kat, zeker weten :).

    9. Aan welk huishoudelijke klus heb je echt een hekel?
    Aan de handwas, haha.

    10. Je krijgt 100 euro om aan een goed doel te geven, welk goed doel krijgt jou geld?
    Ik denk Greenpeace. Die sponsor ik al en een beetje extra geld kan geen kwaad!

    11. Je bent in Afrika en staat oog in oog met een leeuw. Hij wil je aanvallen, wat ga je doen?
    Ehm... in een boom klimmen? Ik zou het echt niet weten, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je nog een keer alle vragen invult :) Eng dat je droom uitkwam!

      Verwijderen
  4. Dankjewel heel lief! En dat van het bloggen snap ik hoor, vertelde het eerst ook niet, maar iedereen zei dat het tof was en ik het juist moest delen! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. awh! leuk om zo iets meer over mensen te leren! Ik ga ergens inplannen

    BeantwoordenVerwijderen