woensdag 28 augustus 2013

Kilroy Combi & Wereldtickets

Dromen is altijd leuk. Ik volg Kilroy via facebook en ik ben dol op hun kaarten met routes erop. Op hun facebookpagina vragen ze soms wat jou droomroute is. Elke keer als deze vraag komt kan ik geen antwoord geven. Zoveel plekken in de wereld die ik nog wil zien en zoveel routes die ik wil maken. Als ik voor het eerst buiten Europa ga, wil ik dan richting Zuid-Amerika of richting Azië? Maar Australië en Nieuw Zeeland wil ik ook ontzettend graag zien! Waar wil ik beginnen?

Maar met de kaarten van kilroy vermaak ik me vaak wel. Hieronder een aantal routes die ik graag zou willen maken! Welke route staat op jou lijstje?









6 opmerkingen:

  1. leuk leuk leuk ... ik wil ze allemaal doen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof allemaal! Australië en Zuid-Amerika staan sowieso op mijn lijstje ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hou op schei uit, ik wil weer zo ontzettend graag weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vooral die onderste drie spreken me aan! Maar jeetje, als ik dit zie wil ik meteen een lange reis gaan plannen, ook al zit dat er eventjes niet in helaas ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaa! Nr 1 wil ik graag doen! Nr2 heb ik zelfs (op een paar steden na) gedaan! En ook met kilroy toevallig! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha allemaal. De Amsterdam - Bangkok - Taipei - Sydney - Auckland heb ik gevlogen, maar helaas niet genoeg middelen om onderweg uit te stappen. Al was tien weken Nieuw-Zeeland en Cookeilanden plus een snoepdagje in Taipei al meer dan ik had durven dromen :) En nu ik dit allemaal zie, droom ik weer lekker verder!

    BeantwoordenVerwijderen