zaterdag 26 oktober 2013

Mijn eigen snowboard

Ik heb een tijd geleden iets spontaans gedaan. Mijn vriend is op het moment obsessed met snowboarden. Hij is allemaal informatie aan het opzoeken, hij probeert zoveel mogelijk indoor te snowboarden en hij heeft zelfs zijn eigen snowboard gekocht. Ik ben stiekem een beetje meegesleurd in zijn enthousiasme en ben ook opzoek gegaan. Alleen ik zocht wel naar een goedkope board. Ik vond op het internet een Burton board die speciaal voor beginners is. Geweldig!

Vandaag wil ik mijn eigen board aan jullie voorstellen!
Genie / Burton


Nu nog alleen bindingen en boots. Ik kan niet wachten om mijn board uit te proberen!

5 opmerkingen:

  1. Wauw, ziet er gaaf uit! En tof dat je er nu zelf één hebt :). Hoop dat 'ie bevalt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop het ook! Ik wil hem het liefst morgen uitproberen, maar ik moet geduld hebben!

      Verwijderen
  2. Jaloers! Wat een schattige kleur! Weet je al wat voor kleur bindings je gaat nemen? :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat ik voor wit ga. Ik heb een mooie op oog waar ook blauw in verwerkt is.

      Verwijderen
  3. Okee, nu ben ik dus gigantisch jaloers :) Wat gaaf! Mijn board is een paar jaar terug naar mijn zusje gegaan omdat hij voor mij te klein was. Ik zou willen dat hij met me mee kon groeien, maar helaas ;)

    BeantwoordenVerwijderen