zondag 8 december 2013

Snowboard testen Snow World

Mijn board moest natuurlijk getest worden. Wat een voordeel heeft het hebben van een eigen snowboard. Je gaat sneller, je hebt meer controle en ik kreeg meer lef. Heerlijk gevoel toen ik de eerste keer de piste af ging!

Hier een in elkaar geflanst filmpje van mijn snowboard kunsten. Ik vind het wel gaaf dat je duidelijk verbetering ziet met het vorige filmpje, mijn eerste keer op een snowboard.




Als je naar een indoor piste wil gaan raad ik trouwens Snow World in Landgraaf erg aan!Je hebt daar twee pistes naar beneden met een funpark in het midden. Daarnaast heb je nog twee kleine oefen plekken voor beginners.

Het is trouwens ook echt een aanrader om je snowboard kunsten te laten filmen! Ik kan met het beeld materiaal namelijk goed zien wat mijn verbeterpunten zijn.

2 opmerkingen:

  1. Haha tof! En is idd een goeie, ik zie mezelf terug en dan denk ik ecth van: wat slecht! haha. Landgraaf moet ik ook echt proberen, thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er tof uit! Nu wil ik ook, haha.

    BeantwoordenVerwijderen