woensdag 11 december 2013

Inpaklijst Wintersport

Elke keer als ik weer op reis ga maak ik een nieuwe inpaklijst. Voor deze wintersport heb ik een inpaklijst gemaakt en deel ik hem hier met jullie. Kan ik de volgende keer ook terug kijken naar dit lijstje ipv weer een nieuw lijstje maken!



Snowboard Gear
- Snowboard
- Bindingen
- Boots
- Helm
- Polsbeschermer
- Kniebeschermer
- Ski broek
- Ski jas
- Thermokleding 2x
- Skisokken 2x
- Extra shirt 2x
- Skibril
- Handschoenen
- Muts


Kleding
- Broeken 2x
- Aantal bovenkleding
- Bh's
- Slips
- Onderhemd 2x
- Joggingbroek
- Dikke sokken
- Pyjama
- Bikini
- Schoenen

Electronica
- Camera
- Oplader Camera
- Mobiel
- Mobiel oplader 
Toillettas
- Pil
- Oordoppen
- Nagelschaar
- Nagelvijl
- Haarborstel
- Shampoo
- Cremespoeling
- Douchegel
- Make-up spullen
- Tandenborstel
- Tandpasta
- Oorbellen
- Labello
- Haarlak
- Elastiekjes
- Zonnebrand

Geen opmerkingen:

Een reactie posten