zaterdag 9 november 2013

Enjoy the little things!

Afgelopen dagen probeerde ik een aantal keren aan deze quote te denken. Ik heb het hier normaal gesproken niet heel erg moeilijk mee. Alleen de afgelopen dagen lukt het niet heel goed. Ik ben druk op zoek naar reisbestemmingen voor de toekomst en dat geeft me naast veel plezier ook wat onrust. Het liefst zou ik namelijk nu al mijn spullen willen inpakken en weg willen gaan.. Ik probeer dan ook maar te genieten van het kijken naar drie op reis in plaats van stik jaloers te worden op Geraldine die een geweldige tijd heeft op Afrika Burn. Daarom voor mezelf en voor jullie deze quote! Blijf er aan denken en pas het toe!


3 opmerkingen:

  1. Ahhhh, heel herkenbaar: die onrust. Ik heb het ook en het is echt frustrerend. En heel stom, want ik reis al wat af. Inderdaad, geniet van alles hier- alle kleine dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik voel me de laatste tijd ook heel onrustig, omdat ik niet zo goed weet wat ik na mijn opleiding moet/kan/wil doen. Dus dit is zeker iets wat ik in mijn oren moet knopen ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe toevallig, ik kom op je blog door een reactie op een quote die ik plaatste, en kom ik hier terecht bij "mijn lifequote" :) Hele leuke blog trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen