maandag 16 september 2013

Reisdrang

Weer terug van weggeweest. Mijn drang om weer weg te gaan en verder te reizen is op dit moment ontzettend groot. Het liefst stap ik nu in het vliegtuig naar weetikveelwaar, maar ik moet morgen weer aan het werk (ik heb werk gevonden!). Ik wil graag eerst geld gaan sparen. Wel heb ik weer een week kunnen genieten van reizen. Een week weer gevoeld hoe heerlijk het is om onderweg te zijn, om je vrij te voelen, plekken te ontdekken en mensen te ontmoeten.
 





via pinterest
Al meer reiskriebels gekregen?

15 opmerkingen:

  1. Reeeeizen <3. Aan reiskriebels geen gebrek. Ik mag weer over zes daagjes! Gefeliciteerd met je baan, wat ga je doen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh lekker, nog een paar daagjes voor je! Dankjewel! Heb werk gevonden in de horeca, in de bediening :)

      Verwijderen
  2. Moet zeggen dat de kriebels door die foto's ook al weer toeslaan hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh ik wil altijd op reis <3 Wat voor werk heb je gevonden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik deed dat gevoel met je! Ik heb een baan gevonden in de horeca. Niet helemaal mijn studierichting, maar ik probeer ernaast nog in mijn werkgebied te blijven door opdrachten te doen :)

      Verwijderen
  4. ik ken het! en wat een fijne paatjes. succes met je baan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook alweer tijden zo'n wanderlust gevoel, fijn en lastig tegelijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaaa reiskriebels... Pfoe, daar heb ik op dit moment ook last van. Jammer dat je dan toch moet werken en sparen eerst he ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ken het gevoel! Fijne, inspirerende foto's trouwens :).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik reis ook heel graag! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een fijne plaatjes, ik wil ook weer weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooh heerlijk die plaatjes! En lekker herkenbaar; door te reizen wil je alleen maar meer reizen. Hoop dat je een mooie week gehad hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat je werk hebt gevonden! Was dat nou voor stage of gewoon bijbaantje? En zeker herkenbaar dat reizen en steeds weer weg willen. Pfff

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja erg fijn! Nee, is een fulltime baan. Moeilijk werk te vinden in mijn vakgebied. Wil langzaam een beetje voor mezelf beginnen en dan is deze baan mijn zekerheid :)

      Verwijderen
    2. Btw, ik wilde laatst op je blog reageren alleen lukte dit niet. Daarna nog een paar keer geprobeerd. Ga het snel nog wel een keer proberen!

      Verwijderen