woensdag 4 september 2013

Movies: augustus

Deze maand heb ik weer een aantal films gekeken!



 Star Trek Into Darkness / Star Trek / Now You See Me / Fast & Furious 6 / Fast Five / The Nanny Diaries / The Guilt Trip / 30 Minutes or Less / The Watch / Pineapple Express / Admission / Hot Fuzz / 28 Weeks Later / 28 Day Later.. / Hansel & Gretel: Witch Hunters / Spring Breakers / G.I. Joe: Retaliation / Oblivion

Must See
 - 28 Days Later en 28 Weeks Later. Zombies! De films zijn ontzettend spannend en redelijk realistisch. Het einde is wel voorspellend, maar ik vond het een mooie afsluiter! Ik hou van apocalyptic movies.
- Fast & Furious 6 en Fast Five. Deze moet je echter alleen kijken als je vroeger The fast and the furious geweldig vond. Je komt dan weer helemaal terug in dezelfde mood.

Never again
- Springbreakers. Ik merk dat de meningen voor deze film erg uiteen lopen. Je vind het geweldig of je vind de film afschuwelijk. Ik hoor bij de laatsten. Volgens mij snap ik de film niet, ik vond het echt niks aan.
- Oblivion. Hoge verwachting, maar de film was een erge teleurstelling.

3 opmerkingen:

  1. Zombies for the win! Als je nog een leuke serie zoekt dan moet je Dead Set kijken. Het zijn maar 5 of 6 afleveringen. Tijdens Big Brother breekt er een apocalyps en de inwoners hebben geen idee wat er gaande is, plus een paar behind the scenes mensen die meespelen en een vriend van buitenaf die naar zijn vriendin wil. Zo een geniaal idee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaaf, moet ik ook maar gaan kijken! Bedankt voor de tip!

      Verwijderen
  2. Ik hoor ook veel slechte dingen over springbreakers! Ik vond now you see me een hele goede film van die je hebt gezien :)

    BeantwoordenVerwijderen