maandag 5 augustus 2013

Vorige week

- heb ik voor het eerst sushi gegeten, wat erg geslaagd was!

- ben ik naar de bioscoop geweest en heb ik World War Z gekeken.

- heb ik een hele nacht over World War Z gedroomt.

- heb ik van het weer genoten en ben ik vaak naar het park geweest.

- heb ik de hele week het spelletje Castle TD gespeeld op mijn mobiel.

- ben ik druk bezig geweest met solliciteren naar een baan..

- Gelukkig kan ik nog wel aan het werk bij mijn vorige bijbaan en heb daar dus ook weer voor het eerst gewerkt.

- ben ik erachter gekomen dat ik echt meer foto's moet maken. Waarom denk ik er altijd te laat aan?!

- ben ik 3 op reis weer verder gaan kijken.

- heb ik geprobeerd de foto's van mijn week surfen in Biarritz te krijgen. Ik had niet veel foto's gemaakt en wacht dus op foto's van mijn vriend. Helaas moet ik nog iets langer wachten. Als ik ze eindelijk heb zal ik wat over mijn week vertellen.

2 opmerkingen: