vrijdag 2 augustus 2013

Films to watch

Nu ik weer thuis ben kan ik weer gemakkelijk films gaan kijken. Ik had een filmlijst wat ik thuis wilde zien. Hier komt de lijst:

Warm Bodies
Warm Bodies heb ik ondertussen al gekeken en vond ik tegenvallen. Voordat ik wegging kwam er een sneakpeak van Warm Bodies uit (zie hierboven). Hierdoor leek me de film geweldig en vol met humor zitten. Helaas viel dit tegen. Wel vond ik het concept uniek. Ik ben nog nooit het concept tegen gekomen dat zombies weer mensen worden!
 
The Wolverine
Ik ben een fan van X-men films. Dan moet je natuurlijk ook de films van Wolverine kijken. Gezien in de bioscoop en op een of andere manier kreeg de film niet volledig mijn aandacht. Deze film viel ook weer tegen, misschien had ik me er teveel op verheugd.

World War Z
Deze film heb ik woensdag gezien in de bioscoop. World War Z overtrof mijn verwachtingen. Ik heb er zelfs over gedroomd. Gaaf concept en erg goed uitgewerkt.

Elysium
Het hele concept vind ik gaaf voor een film. Dat Matt Damon erin speelt verteld mij dat ik hem wil zien. Elysium lijkt mij een hele goeie syfi film. Echt een film om in de bioscoop te zien denk ik.

The Lone Ranger
Johnny Depp en Helena Bonham Carter!

Kick-Ass 2
De eerst vond ik super en nu komt er ook nog een vervolg op. Zoals jullie ooit al wel hebben kunnen lezen, vind ik Chloe Mortez een goeie actrice en wil ik deze film van haar zeker zien. Ik ben benieuwd of de film net zo goed is als de eerste. We zullen het zien.

Welke films staan op jou filmlijstje?

3 opmerkingen:

  1. Ik vond Warm Bodies de eerste keer whaah en de tweede keer meeh.

    Kick - Ass ben ik heel benieuwd naar Kings of Summer en Prince Avalanche

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik heb de trailers even opgezocht. Ze lijken me gaaf! Ik heb ze direct aan mij watchlist toegevoegd.

      Verwijderen