dinsdag 19 november 2013

Snowboard Gear

Mijn snowboard set is helemaal compleet! Snowboots zijn binnen en bindingen zijn binnen. Ik kwam zelfs een mooie tas tegen die ik dagelijks en ook op de piste kan gebruiken. Mijn tas was aan vervanging toe, komt goed uit. Tas is dus ook binnen! Mijn snowboard was natuurlijk al een tijdje binnen. Kijk mee naar mijn nieuwe wintersport gear:





Ik moest wel afscheid nemen van een gedeelte van mijn spaargeld. Dure hobby.. Maar naar mijn mening is dit het zeker waard!

Eind november ga ik met mijn vriend alles uitproberen in Snow World! Ik kan niet wachten!

5 opmerkingen:

  1. Die tas: <3 Lijkt me geweldig om te kunnen snowboarden, maar nooit echt centjes voor over gehad. Heel veel plezier in Snowworld. Gaan jullie ook nog op wintersport of sparen jullie liever voor die hele mooie toffe lange reis? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, we gaan ook nog op wintersport! Ik wil niet twee jaar lang sparen en nergens naar toe gaan. Dan duurt twee jaar wel heel lang. De tas is gaaf he! Ik vond hem eigenlijk te duur, maar ik kon hem niet laten liggen!

      Verwijderen
  2. awesome! het is idd een dure hobby, maar een goede investering en je kan er heel veel uit halen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaa duur, maar zeker moeite waard! Ik vind alles mooi, vooral je tas! <#

    BeantwoordenVerwijderen