dinsdag 8 oktober 2013

Note to self: Relax!

Een fulltime baan is erg wennen. De eerste maand was het erg rustig, maar deze maand is het ontzettend druk. Ik heb naast mijn fulltime baan nog een aantal projecten en wil ik ook graag mijn sociale leven behouden. Vorige week was alles erg moeilijk te combineren, maar als het goed is krijg ik deze week weer wat meer tijd. Dan kan ik dus hopelijk ook weer even bezig met Not That Fluffy.
Ik ben erg benieuwd hoe andere bloggers een fulltime baan ervaren!

Vandaag heb ik een vrije dag en deze zit al weer helemaal volgepland, hopelijk vind ik vandaag nog even een rust momentje!

6 opmerkingen:

  1. Herkenbaar hoor, dat het soms lastig is. Ik werk ongeveer 45 uur per week en daarnaast sport ik 4x per week, wil ik ook nog eens leuke sociale dingen doen en heb ik mijn blog. Meestal moet ik een stuk nachtrust laten liggen om het allemaal voor elkaar te krijgen :) Maar voor een goed doel, want alleen werken en verder niets in mijn leven hebben, nee, daar pas ik echt voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha herkenbaar & goed streven maar soms niet makkelijk. Hopelijk vind je een paar momentjes voor jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik werk dan maar 30 uur in de week maar mijn baan is wel ontzettend druk, dus alsnog erg herkenbaar! Ik schrijf meestal voor mijn blog wat vooruit op een vrije dag, of als ik bijvoorbeeld 's avonds pas hoef te werken schrijf ik 's morgens gewoon een blogje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopelijk heb ik binnenkort een fulltime baan :) Lijkt me vooral in het begin wel even lastig om alles een beetje in balans te houden. Hoop dat je toch nog een beetje hebt kunnen relaxen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ik vind het ook lastig! Als ik dan een dagje vrij heb, besteed ik het liever aan wat leuks doen. Ik werk straks nog 32 uur, 1 dag per week vrij dus. Heb ik veel zin in! Is niet alleen voor mijn blog, maar ook om een andere baan te zoeken en nog wat dingetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaaa! Ik werkte ook jaren full-time (nu meer dan full-time, maar voor mezelf. Is toch anders) en in het begin was het zeker wennen. Maar dat went wel, neem je tijd!

    BeantwoordenVerwijderen