vrijdag 22 november 2013

My life in holidays-tag


Fabianne van Saltwater Siren heeft een eigen tag verzonnen. Een naar mijn mening super leuke tag, waarin ze mij heeft getagd! Super! Fabianne omschrijft haar eigen tag: "De ‘My life in holidays-tag’ is eigenlijk bedoeld om te laten zien hoe je in de loop der jaren bent veranderd, maar dan aan de hand van vakantiefoto’s. Omdat het niet verkeerd is om af en toe stil te staan bij je persoonlijke ontwikkeling (zowel innerlijk als uiterlijk) en je te beseffen dat je daar best een beetje trots op mag zijn. En, last but not least, omdat vakantiefoto’s gewoon leuk zijn!"

Zoekend door mijn (eindelijk gevonden) harde schijf kom ik tot de conclusie dat ik weinig foto's van mezelf heb. Ik maak vaak de foto's zelf waardoor ik niet veel op de foto kom. Gelukkig is dat tegenwoordig wel veranderd. Alleen zijn de foto's hierdoor niet de meest geweldige foto's.

2007 Londen: Mijn eerste keer zonder mijn ouders op reis. Ik ging met een vriendin voor een lang weekend naar Londen. Hier heb ik mijn liefde voor metro's ontworpen. (geen foto helaas)


2008 Werchter: Mijn liefde voor festivals begon te groeien en ik bezocht in 2008 Rock Werchter in Belgie.


2009 Werchter: Ik vond de sfeer op festivals geweldig en in deze tijd was ik ook een grote muziekliefhebber. Ik bezocht dit jaar weer Rock Werchter, maar ging ook naar Lowlands.


2010 Budapest: Dit jaar ging ik naar Sziget. Met een aantal vrienden in een de auto naar Budapest rijden. Sziget zelf vond ik echt voor herhaling vatbaar. Niet voor de muziek, maar voor de beleving. Dit jaar ben ik ook nog met vrienden naar Parijs geweest. Een week lang zijn we daar geweest voor weinig geld. Dit liet mij wel zien dat reizen niet duur is en voor iedereen bereikbaar is.


2011 Val Cenis: Mijn eerste keer op wintersport. We gingen naar Frankrijk en ik koos ervoor om te skiën. We gingen met een grote groep en ik had geluk dat er toevallig een ski-instructeur bij was.


2012 Eurotrip: Eindelijk had ik de moed om mijn reisdromen te laten beginnen. Mijn vriend en ik hadden besloten om een maand te gaan reizen door Europa. Onze route: Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Hongarije, Kroatië, Servië, Macedonië en als laatste Griekenland. De terugweg hebben we gevlogen.


2013 Italie: Dit jaar heb ik mezelf laten gaan op gebied van reizen. Ik heb drie maanden in Italië gewerkt, maar dit is niet het enige. Ik ben een weekje naar Berlijn geweest, een weekje in Frankrijk om voor de eerste keer te gaan surfen en nog een roadtrip door Duitsland/Oostenrijk. En over een aantal weken ga ik een week op wintersport, dit keer in Oostenrijk.

Ik geef de tag door aan De Andere Wereld, Travel lifestyle & the fourohseven. Als iemand anders hem ook wil over nemen: ga je gang!

8 opmerkingen:

  1. Dat is nog eens een leuke tag! Leuke foto's ook ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En toch leuke foto's! Ik ga eens op zoek naar foto's, leuke tag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Ik ben benieuwd naar je post als je hem gaat overnemen!

      Verwijderen
  3. Ahh leuk! Ik moet m ook nog doen maar zo druk. Tof om foto's van vroegah te zien hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt! Allemaal herinneringen die weer naar boven komen :D Bij mij duurde het ook even voordat de post online kwam, hier ook erg druk!

      Verwijderen
  4. Ah, wat leuk om te zien! Heel tof om je verhaaltjes erbij te lezen :).

    BeantwoordenVerwijderen