zondag 17 november 2013

Ken je dat?

Dat je zit te zoeken en zoeken? Ik was iets kwijt. Ik gebruik het maar zelden, maar het is eigenlijk ontzettend belangrijk voor mij. Ik had het toch in deze kast gelaten? Blijkbaar toch niet. Ik zoek op logische plekken waar het zou kunnen liggen. Nee, nergens te vinden in huis. Lichte paniek begint te komen. Al mijn oude foto's! Dat wil ik niet kwijt zijn. Zou hij dan bij Patrick (mijn vriend) liggen? Ook daar haal ik alles overhoop. Nog steeds niet gevonden.. Helemaal in de war en een beetje verdrietig stop ik met zoeken.

Een aantal dagen later probeer ik het nog een keer, maar vergeefs. Dan gaat er een week overheen en doe ik nog een poging. Ik had het toch echt in deze kast gelegd! Je kijkt nog een keer goed in de kast. Trekt alle laatjes open en JA! Vreugde! Daar ligt mijn harde schijf! Precies op dezelfde plek waar ik hem had neer gelegd.. Hoe heb ik er overheen kunnen kijken..

Maar mijn harde schijf is weer terug!

1 opmerking:

  1. oh. ja. ik snap die opluchting. vaak heb ik: ik zet het hier neer, wat dat is logisch en dan is het helemaal niet logisch . ugh

    BeantwoordenVerwijderen