maandag 28 oktober 2013

Toekomstplannen

Dames en Heren! Waarschijnlijk alleen maar dames, maar daar hebben we het nu niet over. Ik zou graag jullie aandacht willen hebben. Mijn vriend en ik hebben een beslissing genomen waar ik zelf heel erg blij van word! Nee, we willen geen kinderen krijgen. Het heeft te maken met reizen!

Ik wil al een tijdje plannen maken voor de toekomst. Ik wil gaan reizen en wil daar naar toe werken. Ik vind de voorpret leuk en wil daarom graag plannen maken. Dit keer hebben we wel heel erg ver vooruit gepland, maar ik hoop dan ook dat er tussendoor nog genoeg tripjes komen.

We hebben samen besloten om over twee jaar (eigenlijk duurt dit nog veel te lang, maar oké) te gaan reizen. We zitten eraan te denken om minstens een half jaar weg te gaan. We willen seizoenswerk gaan doen en daarna reizen. Een droom van ons is om dit uiteindelijk te kunnen afwisselen, dus dat we vaker seizoenswerk gaan doen om daarna weer verder te gaan reizen.

Wel zijn dit onze ideeën op dit moment. Alles kan veranderen en we zetten nog niks 100% vast. Alleen we hebben nu wel een doel om naar toe te werken. We kunnen nu bezig gaan met bestemmingen, mogelijke seizoenswerk, sparen etc. Het voorpret mag beginnen! We hebben al een idee voor seizoenswerk, maar daar moet ook nog het een en andere voor uitgezocht worden. Waar ik voornamelijk benieuwd naar ben is welke landen we kiezen na ons eerste seizoenswerk. Alles staat nog open! Jullie worden ieder geval op de hoogte gehouden!

12 opmerkingen:

  1. Jaloers! WISH dat mijn vriend dat ook zou willen en kunnen :')

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat onwijs leuk! Sinds 2,5 maand NZ & Cookeilanden willen mijn vriend en ik ook heel graag weer lang weg. Veel plezier met de voorpret, ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat spannend en leuk! En twee jaar, volgens mij vliegt dat voorbij. Heb je tenminste genoeg tijd om serieuze voorbereidingen te treffen. Het lijkt me ideaal als je telkens van het geld van je seizoenswerk weer verder kunt trekken naar een ander land en daar dan ook weer aan de slag kunt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, lijkt ons ook ideaal. Ik denk alleen dat het wel erg moeilijk is om elke keer weer aan werk te komen. Daar moeten we ons wel goed op voorbereiden!

      Verwijderen
  4. Superleuk zeg! 2 jaar lekker lang de tijd om te sparen enzo.. En hebben jullie al ideeën waar je allemaal heen wilt? ik hou dr van, lekker dromen en de voorpret van het reizen. check ook mijn blog voor inspiratie! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik zal zeker een kijkje op je blog nemen! We hebben al wel een aantal ideeën, maar ze zijn allemaal nog veel te wazig. We moeten echt eerst nog wat meer uitzoeken!

      Verwijderen
  5. Oh wat onwijs vet! Ik hoop echt dat je het gaat doen. Af entoe wat geld opzij leggen, veel website,s blogs en boeken doorneuzen en dromen over waar je naartoe gaat, lekker die voorpret! XX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik wil het echt heel graag doen. Ook al vinden we geen seizoenswerk en gaan we alleen maar reizen dan hebben we het ieder geval geprobeerd! Ik zou meer spijt hebben als we uiteindelijk thuis blijven plakken.

      Verwijderen
  6. Gaaf! Ondanks dat twee jaar lang lijkt, wel een heel mooi vooruitzicht!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heerlijk! Ik vind het heel fijn om zoiets in vooruitzicht te hebben!

      Verwijderen
  7. Heel erg goed idee! Alleen… zo lang wachten is niet altijd een goed plan. Je weet nooit wat er in 2 jaar tijd veranderd. Ik had zelf ook zo'n plannen en wegens familiale omstandigheden is dat er nooit echt van gekomen. Als je het echt wil doen, plan het dan gewoon snel, wacht niet op "de perfecte moment" want die zal er binnen 2 jaar misschien niet persé nog zijn.
    Maar in ieder geval heel veel succes, ik duim alvast mee van wel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw super vet! Ik wil heeeel graag naar Thailand en mijn vriend lijkt het ook super alleen niet op dit moment.. Beide nog student etc, dus nog even doorsparen en dan meteen goed doen! Ben benieuwd waar je uiteindelijk naartoe gaat!

    BeantwoordenVerwijderen