donderdag 17 oktober 2013

Time to Relax

Heerlijk, ik kan weer ademhalen. De laatste 2 weken waren ontzettend druk voor mij. Drukke en lange dagen op het werk en daarnaast had ik ook nog een deadline voor een website. De deadline heb ik gehaald en op werk is het ook weer iets rustiger. Vandaag heb ik een dag vrij en blijf ik de gehele dag lekker thuis op de bank. Ik ga er van genieten en ga lekker even weer wat rondsnuffelen op verschillende blogs. Ik heb jullie gemist!

Hierboven een sneakpeak in my life. Twee 'halve' screenshots van de website waarvan ik afgelopen tijd druk mee bezig was.

4 opmerkingen:

  1. Jaa ik heb je ook gemist. En fij ndat je terug bent. Goeie tips trouwens van die overweging van roadtrip (overnachten!)> En mooie website!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Good to have you back! Lekker chillen nu :) Mooie website zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je er weer bent! En die website ziet er mooi uit :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hbt een prachtige blog wauw ! ziet er super uit. Http://rachelkromdijk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen