maandag 21 oktober 2013

Fluffy Findings

1. De vetste vliegvelden ter wereld via bnn - Wat zou ik graag het vliegveld van Kuala Lumpur willen bekijken!

2. Meester Bart - Ik volg meester bart al wat langer, maar ik blijf het geweldig vinden. Hij stond laatst bij TEDX in Amsterdam.

3. Wereldkaart - Ik kwam via Annemerel een wereldkaart tegen, waarin bij ieder land is gezet waarin hun het 'beste zijn. Dat vind ik zelf wel erg interessant!

4. Burton website - Laatste tijd ben ik veel met wintersport bezig en bezoek wel een aantal keren de burton website. Veel informatie te vinden en als webdesigner ben ik erg te spreken over de website! De zoekfunctie alleen al is vet!

5 opmerkingen:

  1. Die wereldkaart en die website van meester Bart zijn leuk! Goed gevonden ;).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb je trouwens getagd (zie mijn laatste blogpost)! Zou het leuk vinden als je meedoet :).

      Verwijderen
    2. Dankjewel! Ik ga zeker meedoen!

      Verwijderen
  2. Haha die tumblr van Meester Bart is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihi cute en Burton is echt heel tof! Dikke LIKE!

    BeantwoordenVerwijderen