donderdag 15 augustus 2013

Tot dinsdag!

Met mijn verhalen loop ik helemaal achter. Ik heb jullie nog een aantal dingen te vertellen, maar ik ben er helaas nog niet aan begonnen. Aankomende dagen gaat dit ook niet gebeuren. Ik ben aankomende dagen weg en ben dinsdag weer terug. Ik ga niet echt op vakantie, maar ik heb wel ontzettend veel zin in de aankomende dagen. Ik ga eerst twee dagen lekker snowboarden in Snow World en daarna ben ik een weekendje in Amsterdam om de toerist uit te hangen.

Wens me veel succes met het snowboarden. Skien lukt me wel, maar dit is de eerste keer op een board. Tot dinsdag!

2 opmerkingen:

  1. Klinkt leuk, veel plezier! Snowboarden wil ik ook nog wel eens proberen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf! Als je kunt skiƫn krijg je dat boarden ook wel onder de knie. You go girl!

    BeantwoordenVerwijderen