dinsdag 23 juli 2013

Terug



Jaja, ik ben weer terug. Heb nu een 3 maanden gewoond in Italiƫ en heb een ervaring erbij die ik nooit meer ga vergeten. Ik heb veel gelachen, maar er zijn ook tranen geweest. Ik heb momenten gehad waarbij de tijd stil gezet mocht worden, maar ook momenten gehad dat ik graag naar huis wilde. Ik heb nieuwe mensen ontmoet en vriendschappen opgebouwd. Ik heb zoveel mogelijk gereisd en veel gezien en beleefd.

Ik zou vanaf Italie richting Oostenrijk en Duitsland terug reizen. Dit heb ik helaas niet gedaan. In plaats daarvan ben ik naar Biarritz in Frankrijk gegaan. Mijn vriend zou daar met een vriend een weekje gaan surfen en ze hadden mij uitgenodigd. Daar heb ik voor het eerst in mijn leven gesurft. Ik vond het geweldig!

Nu weer terug in Nederland, op zoek naar werk. Het is erg wennen en ik heb nu al weer kriebels om weg te gaan. Alleen eerst is het tijd om werk te zoeken, om daarna een lange tijd te werken. Eerst sparen voor een lange reis!

In volgende berichten zou ik wat meer over Italie en Frankrijk vertellen.

2 opmerkingen:

  1. He wat leuk dat je bent geweest! Ben benieuwd naar je verdere verhalen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaahh te gek zeg, ik ga je volgen. Wat stoer dat je gegaan bent!

    BeantwoordenVerwijderen