maandag 10 december 2012

Skopje, Macedonië

Deze zomer ben ik in Macedonië geweest. Ik had nog van dit land gehoord maar we gingen richting Griekenland en kwamen dus automatisch door Macedonië. Ik was nieuwsgierig naar de hoofdstad Skopje en ben blij dat we hier dan ook twee nachten zijn gebleven.

We kwamen heel laat in Skopje aan en de bus naar Griekenland ging heel vroeg in de ochtend. Hierdoor hebben we helaas maar een dag in Skopje kunnen zijn. We hebben alles te voet gedaan en voornamelijk het centrum gezien.


Wat mij opviel was:
Er word super veel word gebouwd. Er waren ontzetten mooie gebouwen en veel standbeelden. De mensen zijn aardig, maar netjes in een rij staan kennen ze niet. Er zijn weinig toeristen. Mensen met ontzettend witte benen (ik dus) worden veel aangestaard. En de supermarkt vond ik geweldig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten