maandag 19 november 2012

Websites die mijn aandacht kregen

In een week zit ik veel op internet. Ik kom veel websites tegen en een aantal zijn de moeite waard om te delen. Hier een drietal websites die mij de laatste tijd hebben vermaakt.



Stuff Dutch People Like - http://stuffdutchpeoplelike.com/
Geweldige website. Ik heb helemaal dubbel gelegen! Ik kwam hem tegen via een blog en ik vond hem direct geweldig. Ik vind het altijd super leuk om verhalen te horen over typische Nederlandse dingen. Deze blog doet precies dat! Nederlanders en hun agenda, Nederlanders die 'boe' naar een koe roepen etc. Zeker een aanrader voor een avondje plezier.




Lekker en Simpel - http://www.lekkerensimpel.com
Mijn vriend is heel moeilijk als het op eten aankomt. Wat ik super lekker vind, lust hij niet. Daarnaast moeten sommige producten op een bepaalde manier klaar gemaakt worden anders vind hij het niet lekker. Moeilijk voor mij dus. Op de blog Lekker en Simpel heb ik me even uitgeleefd. Het is een blog vol recepten en ik ben alles langs gegaan. Nu heb ik een aantal gerechten waarvan ik denk en hoop dat mijn vriend dit gaat lusten. De romige kip-pesto was ieder geval geslaagd!




Postpapier enzo - http://www.postpapierenzo.nl/
Op allemaal verschillende blogs kom ik masking tape tegen met super veel leuke ideeen. Dit is een webshop waar je onder andere masking tape kan kopen.  Nu ben ik alle tapes al langs geweest en heeft mijn winkelwagentje al helemaal vol gezeten. Ik heb het nog niet gekocht, maar dat komt nog wel.

1 opmerking: