donderdag 18 oktober 2012

Een nieuwe taal leren


Deze zomervakantie heb ik gebackpackt door Europa. Mijn vriend is halfduits en kan dan ook goed duits praten. Hier hebben wij zoveel voordeel mee gehad, omdat je dan met zoveel meer mensen kan communiceren. Ik heb in die tijd ook veel duits erbij geleerd, alleen toen ik thuis kwam wilde ik meer.

Ik heb mezelf voorgenomen om nog beter te worden in duits. Alleen wil ik daarnaast ook nog spaans erbij leren. Tijdens het zoeken op het internet kwam ik een mooie start voor het leren van een taal tegen, namelijk 'Memrise.'

Bij Memrise leer je woorden in de taal naar je keuze op een leuke en makkelijke manier. Ze zorgen ervoor dat de woorden van je korte termijn geheugen naar je lange termijn geheugen gaat. Om dit te doen hoef je alleen regelmatig terug te komen naar de website. Ik ga hier niet meer over vertellen, want je moet het gewoon uitproberen! Zeker de moeite waard voor je woordenschat.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten